Každá firma má svou vlastní identitu, do které se propisují zaměstnanci, vedení i obor, ve kterém podniká. Pracovní nástroje se této identitě musí přizpůsobit a jen těžko se pracuje se starým a nepraktickým softwarem. Vlastní interní systém přitom již není dominantou jen velkých společností a korporátů. Dnes si ho mohou dovolit i menší a střední firmy, kterým pomáhá k vyšší efektivitě, lepší komunikaci se zákazníky i snižování nákladů.
Spojit v něm lze přitom všechna jednotlivá oddělení od logistiky, přes účetnictví až po obchod. Evidence skladových zásob, realizace poptávek nebo faktury přehledně a s historií zajistí maximální využití časového fondu zaměstnanců a umožní jim efektivnější práci i větší pohodlí. Všechny moduly interního systému lze navíc využít i pro management a řídit zaměstnance různými úkoly, termíny nebo společnými projekty. Samozřejmostí jsou i zpětné záznamy a k dispozici jsou proto i grafy výkonnosti, prodeje jednotlivých položek nebo uskutečněné zakázky obchodníků.
Přehledná práce se soubory
Excel sešity, PDF soubory nebo dokumenty v Microsoft Word. Všechny tyto typy souborů jsou masivně využívány v kancelářích firem, neziskových organizací i na úřadech. Intuitivní prostředí, ve kterém s nimi lze přehledně pracovat je proto klíčové a každá moderní aplikace by měla nabízet jednoduchý import a export nejpoužívanějších formátů. Programování webových aplikací https://www.strelec.pro/napsal/vyvoj-webovych-aplikaci s tímto požadavkem vždy počítá a vytváří přehledné prostředí, kde mohou zaměstnanci snadno nahrát a stáhnout nejen soubor jako takový, ale i jeho obsah. Z běžných formátů typu Word nebo Excel lze díky tomu stahovat jednotlivé odstavce nebo sloupce bez nutnosti otevírání a ručního kopírování. Změna faktury, vyplnění poptávky nebo export skladové zásoby je proto otázkou několik vteřin a zvládnou ho i méně technicky zdatní zaměstnanci.