Menu
Fun Beat
  • Děti
  • Dům a zahrada
  • Finance
  • Internet
  • Podnikání
  • Sport
  • Technika
  • Výrobky
  • Vzdělání
  • Ženy
Fun Beat

Jak mít dobrý internetový obchod

Posted on 8.1.202013.1.2020


Proč na internetu?
Vezměme to od začátku a podívejme se na motivaci „e-zákazníků“. Proč vlastně pohrdnou pohodlím kamenných obchodů, kde si mohou zboží naživo osahat či zkusit, a nakupují online? Nejvíce byste měli vzít v potaz tato kritéria:
nákupní košík na internetu.jpg
·        Nižší ceny –nejvíc lidí se žene do internetových nákupů na základě vědomí toho, že oproti těm klasickým ušetří, a to i po započítání dopravy
·        Větší výběr– pokud shání například pračku, není omezen aktuální nabídkou konkrétního obchodu, ale má fakticky po ruce všechno, co nabízí e-shopy, na jednom místě
·        Časová úspora– odpadává nutnost někam jet či chodit, věnovat na místě čas výběru a být závislý na otevírací době
I váš e-shop by měl tyto požadavky určitým způsobem zohlednit.
Na co se zaměřit
1.      Vizuální podoba – dejte přednost nápadité, ale jednoduché a elegantní grafice s důrazem na jednoduché ovládání. První dojem je v tomto případě velmi důležitý.
2.      Přehlednost– nepodceňujte rozdělení zboží do kategorií, pozor ale na to, aby se vám nabídka nerozrostla do příliš košatého „stromu“. Zákazník by měl na první pohled vědět, kam při hledání konkrétních položek kliknout. Pozor také na příliš mnoho textu, konkrétnější údaje a detailní informace by měly být až v detailu každé položky.
3.      Hodnocení– všem se nejlépe nakupuje tam, kde to znají, nebo na místě, které jim někdo doporučí.
4.      Zákaznická podpora– řešení případných problémů vám může přinést hodně kladných, ale i záporných bodů. Spousta kupujících má otázky k tomu, co kupuje, během nákupu vznikají také různá nedorozumění.
5.      Dostupnost zboží – pravidelně aktualizujte nabídku zboží tak, aby měli kupující vždy přehled o tom, co je fakticky na skladě a připraveno k dodání
6.      Specifikace zboží – pokud nabízíte některý druh zboží ve více provedeních, je třeba dbát na to, aby specifikace konkrétního typu proběhla při vkládání do košíku. Rozhodně se vyvarujte pokynů jako „Specifikaci uveďte do poznámky.“
on-line nákup.jpg
7.      Jednoduchá cesta k pokladně– pozor na zbytečně složitý proces objednávky, rozhodně si nepomůžete ani výzvami k registraci, na které většina zákazníků z důvodu obav před spamy „neslyší“. Cesta od košíku k objednání by měla být rychlá, jasná a stručná
8.      Volba dopravy a platby – v zásadě platí, že čím víc možností při placení nabídnete, tím lépe pro vás. Rozhodně ale neomezujte nabídku jen na jednoho dopravce a platbu bankovním převodem, spolehlivě tím odradíte početnou skupinu případných zájemců.
Pohled z druhé strany
Při tvorbě vlastního e-shopu se snažte vidět svůj obchod také z pozice zákazníka, případně požádejte o konzultaci někoho ze svých blízkých. Mnohdy tak přijdete na mnohá zlepšení, nebo tímto způsobem vlastně „nanečisto“ zjistíte, kde systém obchodu drhne a vyžaduje zlepšení.
A především věřte, že každý spokojený zákazník se k vám znovu vrátí pokaždé, když bude shánět na internetu něco, co máte v nabídce.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Nejnovější příspěvky

  • Úniková hra plná zábavy
  • Práce v zahraničí
  • Standard S
  • Zdraví ze stromu života
  • Už na přelomu ledna a února můžete začít s vyséváním zeleniny

Archivy

  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Listopad 2019
  • Leden 2019
  • Prosinec 2018
  • Duben 2018
  • Únor 2018

Rubriky

  • Dům a zahrada
  • Finance
  • Technika
  • Výrobky

Základní informace

  • Přihlásit se
  • RSS (příspěvky)
  • RSS (komentáře)
  • Čeština pro WordPress
©2021 Fun Beat | WordPress Theme by Superb WordPress Themes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím